x تبلیغات
armaniblog

بازسازی موها با روغن زیتون

یکی از روغن های طبیعی که برای مو چون معجزه است روغن اعجاب انگیز زیتون است. زیتون میوه ای جادویی است. میوه ای خاص و متفاوت که دیگر همه به خواص آن اشراف دارند. میوه ای که آن قدر مهم است که در قرآن میوه مقدس نامیده شده است و سوره ای به این نام در قرآن وجود دارد. این میوه سبز رنگ برای سلامتی می تواند معجزه بیافریند. یکی از فواید این روغن این است که باعث ترمیم و باز سازی پوست و مو می گردد. به همین خاطر از قدیم از آن برای رفع خشکی پوست و مو استفاده می شده است. امروزه از ترکیبات و عصاره های زیتون در بسیاری از ماسکها و لوسیونهای مو استفاده می کنند. 

ادامه مطلب

امکاناتی که در سایتهای پزشکی مورد نیاز است

وبسایت ها این قدر گسترده شده اند که امروزه در هر دسته ای که فکرش را بکنید سایت داریم. حتی کسب و کارهای خیلی کوچک نیز توانسته اند به کمک وب سایت ها خودی نشان دهند. چه کسب و کارهای کوچک و دیده نشده ای که وب سایت کاری کرد که بیشتر و بهتر دیده شوند. کاری کرد که بتوانند مشتریان خود را هر روز بیش تر از دیروز کنند. و حالا توانسته اند شرکت، فروشگاه و یا مجموعه خود را گسترش دهند. برخی از خدمات به دلیل این که صاحبانشان کمی سنتی فکر می کردند دیرتر به سمت صاحبان کسب و کار آنلاین رفتند. یکی از این مشاغل در ایران پزشکان بوده است. اما جالب این که در چند سال اخیر وب سایتهای پزشکی خیلی زیادتر شده اند. و پیشرفت قابل توجهی هم داشته اند. در این مطلب می خواهیم امکاناتی را به شما معرفی کنیم که در طراحی سایت پزشکی مهم است. این امکانات به سایت شما جذابیت می دهد. و می توانید با استفاده از آن ها وب سایت خیلی بهتر و حرفه ای تری داشته باشید. امکاناتی که اگر آن ها را نداشته باشید از رقبای خود در این حرفه عقب افتاده اید.

ادامه مطلب

خواص جادویی بخار سرد برای پوست صورت

هر کسی دوست دارد همیشه زیبا و جوان بماند. همه انسان ها زیبایی را دوست دارند و هیچ کس دوست ندارد چهره اش خیلی زود پیر شود. پیر شدن پوست صورت یکی از مواردی است که سن ما را بیش از آن چه هست نشان می دهد. اما پس از گذر از سن سی و چهل سال به تدریج نمودهای پیری دیده می شوند. چروک افتادن دور چشم ها و دور لب ها و حتی در قسمت های میانی پیشانی که خیلی ها پس از پا به سن گذاشتن تجربه می کنند. اما مراقبت از پوست باعث می شوند که پوست ما پیر نشود و یا خیلی دیرتر پیر شود. یکی از کارهای مهمی که برای مراقبت از پوست باید انجام دهیم آبرسانی کردن آن است. آبرسانی یا هیدراته کردن پوست این روزها زیاد به کار می رود. و معنی آن تامین رطوبت کافی برای پوست است. که این کار باعث می شود که پوست شاداب و سرحال شود. آبرسانی کردن به موقع و خوب مانع از پیری پوست می شود و سرعت پیری را کند تر می کند. محصولات زیادی تحت عنوان آبرسان ها در بازار وجود دارند. انواع کرم و لوسیون و... که کارشان تزریق رطوبت تا عمق زیرین پوست و هیدراته کردن عمیق پوست است. اما در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین روش های آبرسانی را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از بخار سرد است. بله بخار سرد شده بهترین چیزی است که می تواند پوست شما را هیدراته کند. تنها به کمک یک دستگاه بخور سرد می توانید سال ها پوست خود را آبرسانی کنید. این روش هم ساده و هم بسیار بی ضرر است. و هم شما را از خرید محصولات زیاد با عنوان آبرسان راحت می کند. اما این روش به غیر از آبرسانی فواید زیاد دیگری هم دارد که معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

چه روشی از تبلیغات بهتر است

بیشتر ما دوست داریم زندگی راحت و پر از رفاه داشته باشیم. و برای چنین زندگی درآمد خوب یکی از مهم ترین هاست. بدون داشتن درآمد خوب چطور می توانیم چیزهایی که دوست داریم را داشته باشیم. برای خرید خانه ای که در آن احساس راحتی کنیم و در محل خوبی باشد باید هزینه خوبی هم پرداخت کنیم. برای داشتن ماشینی خوب و ایمن باید هزینه خوبی پرداخت کنیم. اما این هزینه بدون داشتن درآمد خوب که از کسب و کارمان به دست بیاید وجود نخواهد داشت. همه ما در کسب و کاری مشغول هستیم و با داشتن مشتری های بیشتر قطعا فروش بیشتری هم خواهیم داشت. فرقی نمی کند که چه کاری انجام می دهیم. به هر حال مشتریانی داریم. هر چه تعداد این مشتری ها بیشتر شود مسلم است که درآمد بیشتری هم خواهیم داشت. اما چطور بیشتر بفروشیم. چطور می شود که مشتری های خود را بیشتر کنیم. 

ادامه مطلب

فواید بخور سرد برای سلامتی

در این مطب می خواهیم به موضوع متفاوت و جالبی بپردازیم. بخور کردن از قدیم ها در فرهنگ ما ایرانی ها وجود داشته است. بخور برای درمان بیماری ها و بسیاری از مشکلات تنفسی و پوستی مورد استفاده قرار می گرفته است. به طور مثال در طب سنتی بارها به اهمیت بخور پیاز برای درمان بیماری هایی چون آنفولانزا و زکام اشاره شده است. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها و ابزارهای زیادی نیز با علم به همین مطالب پزشکی قدیمی ساخته شده اند. دستگاه بخور سرد یکی از این دستگاه هاست. در این مطلب می خواهیم بگوییم همین دستگاه ساده که شاید بارها دیده باشیم اما ندانسته ایم چه کاربردهایی دارد چه فوایدی که ندارد. خواهیم گفت با این دستگاه می توان چقدر به سلامتی کمک کرد.

ادامه مطلب

چطور از امیکرون پیش گیری کنیم

این روزها خبر های امیکرون بسیار داغ است. با وجود خبرهایی که در مورد این که امیکرون بی خطر است منتشر شده است باز هم نگران هستیم که نکند این ویروس تازه به دوران رسیده ما را درگیر خودش نماید. البته موضوع بی خطر بودن امیکرون هنوز هم تایید نشده است. پس باید خیلی خیلی مراقب باشیم. اگر بی خطر است پس این همه آمار مرگ و میر و آمار رو به افزایش بستری ها از کجا می آید. عقل حکم می کند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. پیش گیری بهتر از درمان است. درمانی که تازه ممکن است نشود و ما قربانی امیکرون شویم. اگر موارد پیش گیرانه را بدانیم و آن ها را به خوبی به کار گیریم این ویروس کاری به کار ما نخواهد داشت. در این مطلب مروری خواهیم داشت بر این موارد مهم. که البته خیلی از ما آن ها را می دانیم. می دانیم اما ممکن است با ساده انگاری آن ها خودمان را درگیر کنیم و مجبور شویم مدتی را قرنطینه شویم تا دوباره رو به راه شویم و حالمان خوب شود.

ادامه مطلب

لامپهای مهتابی باعث لکه پوستی می شوند

سبک زندگی انسان امروزی بر روی سلامتی اش تاثیر زیادی گذاشته است. به طور مثال دیگر صبح زود از خواب بیدار می شویم و آخر شب می خوابیم. در طول روز مدام کارهای سخت و استرس آور می کنیم. بی خوابی به دلیل مشغله های شغلی بسیار شده است. خیلی از ما این قدر خستگی در تنمان مانده است که اگر فرصتی شود و به پارکی برویم هم دوست داریم در جایی بنشینیم. بی تحرکی آفت زندگی جدید است. آفتی که باعث پیری زودرس انسان شده است. آفتی که خیلی از بیماری ها را با خودش می آورد. حتی اضافه وزنی که خیلی زیاد شده است هم به دلیل همین بی تحرکی است. خیلی ها شغل پشت صندلی نشستن دارند. باید ساعت ها با کامپیوتر کار کنند بدون این که در این مدت حتی گردن خود را بچرخانند. دکوراسیون و همه چیز گویی می خواهد ظاهری زیبا داشته باشد. اما این زندگی از درون دارد روی ما اثرهای منفی داشته باشد. در خانه خیلی از ما لامپ های مهتابی و نورهای سفید ال ای دی وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید که نور تابیده شده از این لامپ ها به شدت روی پوست ما اثر های منفی می گذارد. یکی از اثراتش ایجاد لکه های پوستی است. لکه هایی که به خصوص بر روی صورت خانم ها زیاد دیده می شود. لکه هایی که اگر به دادشان نرسیم پر رنگ تر و تیره تر هم می شوند.

ادامه مطلب

آیا خارجی یا ایرانی بودن خمیردندان مهم است؟

این سوالی است که ممکن است در ذهن من و شما و یا هر کس دیگری باشد. این موضوع ممکن است در مورد هر کالایی وجود داشته باشد. در مورد برخی از کالا ها هم نمونه های ایرانی خوبی داریم و هم نمونه های وارداتی و خارجی خوبی وجود دارد. به طور مثال در مورد برخی کالاهای برقی ممکن است هنوز محصولات داخلی مان نتوانسته باشند به کیفیت خارجیها برسند. اما در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از محصولات مراقبتی و بهداشتی بپردازیم. این که آیا توصیه می شود از خمیر دندان خارجی استفاده شود و یا ایرانی. و یا این که اصلا این موضوع چه قدر و تا چه اندازه مهم است. و این که در مورد این کالاها چه مواردی مهم است و باید در موقع خرید و یا استفاده کردن از آن به این موضوع توجه داشته باشیم.

ادامه مطلب

معرفی سه برند خارجی جهانی در زمینه خمیردندان

در این مطلب قصد معرفی چند برند را داریم که محصولاتشان شهرت جهانی دارد. شرکت های خارجی بسیار معتبری که در زمینه محصولاتی چون مسواک و خمیردندانهای بزرگسال و کودک و محصولاتی چون دهان شویه ها و نخ های دندان فعالیت دارند. این برندها محصولاتشان را با دقت فراوان تولید کرده اند. به قدری که مورد تایید پزشکان نیز می باشند. شهرت این برندهای موفق تنها در ایران نیست. بلکه در همه جای دنیا شهرت دارند و مردم آن ها را به خوبی می شناسند. اگر می خواهید همیشه دندانهای سالم و درخشان داشته باشید محصولات یکی از این برندها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب

چطور در زمان کرونا خرید ایمنی داشته باشیم

می دانیم که در این زمان که کرونا به این اندازه شیوع پیدا کرده است بهتر است تا جای ممکن در خانه بمانیم. ماندن در قرنطینه خانگی و پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری بهترین راه است برای این که در امان بمانیم. گرچه ماسک و دستکش و رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند خطر ابتلا را پایین بیاورد. اما باز هم طبق نظر سازمان بهداشت جهانی بهتر است رفت و آمد بیرون از خانه به خصوص رفت و آمد به جاهای شلوغ و پرخطر مثل فروشگاه ها را به حداقل برسانیم. اما نمی شود انکار کرد که گاها مجبوریم برای خرید کالاهای ضروری و مایحتاج روزانه خود بیرون برویم و سری به فروشگاه ها بزنیم. بد نیست تا مواردی را که خطر ابتلا را در این اماکن به حداقل می رساند بار دیگر مرور کنیم. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد