در این مطلب قصد معرفی چند برند را داریم که محصولاتشان شهرت جهانی دارد. شرکت های خارجی بسیار معتبری که در زمینه محصولاتی چون مسواک و خمیردندانهای بزرگسال و کودک و محصولاتی چون دهان شویه ها و نخ های دندان فعالیت دارند. این برندها محصولاتشان را با دقت فراوان تولید کرده اند. به قدری که مورد تایید پزشکان نیز می باشند. شهرت این برندهای موفق تنها در ایران نیست. بلکه در همه جای دنیا شهرت دارند و مردم آن ها را به خوبی می شناسند. اگر می خواهید همیشه دندانهای سالم و درخشان داشته باشید محصولات یکی از این برندها را انتخاب کنید.

 

معرفی چند برند معروف خمیر دندان خارجی

اورال بی: کمتر کسی است که نام اورال بی تا به حال به گوشش نخورده باشد. از زمان بچگی ما این برند با واردات کالاهایش در ایران بسیار معروف و مشهور است. اورال بی قطعا از بهترین هاست و سال هاست که اندکی از شهرتش کمتر نشده است. محصولات این شرکت بسیار متنوع هستند. هر مدل محصولی را که بخواهید در زمینه دهان و دندان می توانید با برند اورال بی پیدایش کنید. از مسواکهای ساده و برقی گرفته تا نخ دندانهای ساده و ارتودنسی. همه کالاهای اورال بی عالی و با کیفیت هستند.

کلگیت: این برند از قدیمی هاست و همیشه هم جزو چند برند جهانی بسیار معتبر در این زمینه است. کلگیت با بسته بندی ساده و قرمز رنگش دارای استانداردهای سطح بالاست. این برند از ترکیبات ملایم در محصولاتش استفاده کرده است. ترکیباتی که در عین جزم زدایی مانع از آسیب به مینای دندان می شوند. این برند نیز گستردگی محصولاتش به دهان و دندان محدود می شود. کلگیت در چند سال اخیر اما کمتر در ایران وارد شده است. دلیلش هم تنها مشکلات واردات بوده است.

سنسوداین: یکی از ملایم ترین ها و بهترین ها در زمینه دهان و دندان برند جالب و حرفه ای سنسوداین است. برندی که همیشه جزو محصولاتی بوده است که دندانپزشکان به مراجعین تجویز می کنند. کافی است یکبار از سنسوداین استفاده کنید تا کیفیتش باعث شود به مشتری دائمی آن تبدیل شوید. سنسوداین در زمینه خمیرهای دندانی بزرگسال و کودک بسیار خوب و حرفه ای کار کرده است. به همین خاطر جزو پرفروش ترین های خارجی در این زمینه به حساب می آید. سنسوداین رقیب سختی است برای اورال بی. سال هاست این برند رقابت تنگاتنگی در فروش با هم دارند. اما هر دو سعی دارند تا هر روز با پیشرفته تر کردن محصولاتشان از دیگری پیشی بگیرند.