x تبلیغات
armaniblog

آیا تست حاملگی مدیکور قابل اعتماد است؟

اگر در آرزوی فرزند هستید و در تلاش هستید تا به زودی فرزند دار شوید حتما دوست دارید که سریع تر متوجه حاملگی خود شوید. بسیاری از خانم ها دوست دارند که هر چه زودتر بدانند باردار هستند. و برای این کار دست به دامان تست های خانگی می شوند. تست هایی که می توانند در خانه در زمان معینی استفاده کنند و به کمک آن ها به بارداری خود پی ببرید. بی بی چک مدیکور یکی از معروف ترین تست های حاملگی است. محصولات این برند ایرانی یکی از دقیق ترین هاست. و تقریبا می توان گفت که نسبت به تست های دیگر خطای کم تری دارد. 

نکات استفاده از الکل در آزمایش های شیمی

شاید شما نیز در دوران مدرسه و در آزمایش گاه های شیمی آزمایش هایی را انجام داده باشید. اگر هم در مراکز پزشکی و یا آزمایش گاه کار می کنید با چنین محصولاتی زیاد سر و کار خواهید داشت. در استفاده از الکل خالص نکاتی وجود دارد که در این مطلب کوتاه می خواهیم به آن اشاره کنیم.

درباره برند جی شاک چه می دانید

در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از معروف ترین و دوست داشتنی ترین برندهای ساعت سازی صحبت کنیم. برندی به عنوان G-SHOCK که نامش را شنیده ایم و یا حداقل در پشت ویترین ساعت فروشی ها دیده ایم. این برند قدمت زیادی دارد. اما این برند از کجا آمده است. بد نیست بدانید که این برند ساخته شده توسط برند CASIO است. همان برند ژاپنی قدیمی که ساعت هایش را همگی به یاد داریم. بیشتر ما با ساعت کاسیو خاطرات دور و درازی داریم. ساعتهای مچی کامپیوتری که به یکباره شهرت زیادی پیدا کردند. و همه از پیر و جوان این ساعتها را در دست داشتند. این برند پس از مدتی به این فکر افتاد که یک برند دیگر هم بسازد. و این برند به ساعت هایی با عمر مفید بالا و لاکچری تر اختصاص پیداکند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد