اگر در آرزوی فرزند هستید و در تلاش هستید تا به زودی فرزند دار شوید حتما دوست دارید که سریع تر متوجه حاملگی خود شوید. بسیاری از خانم ها دوست دارند که هر چه زودتر بدانند باردار هستند. و برای این کار دست به دامان تست های خانگی می شوند. تست هایی که می توانند در خانه در زمان معینی استفاده کنند و به کمک آن ها به بارداری خود پی ببرید. بی بی چک مدیکور یکی از معروف ترین تست های حاملگی است. محصولات این برند ایرانی یکی از دقیق ترین هاست. و تقریبا می توان گفت که نسبت به تست های دیگر خطای کم تری دارد.

 

توجه کنید که تست های بارداری باید در وقت مشخص گرفته شوند. پس اگر بیش از حد زود دست به کار شوید ممکن است مایوس شوید. معمولا بر روی جعبه این تست ها نوشته شده است که در چه زمانی باید از آن ها استفاده کنید. بدیهی است که اگر خیلی زود تست بگیرید ممکن است با دیدن نتیجه منفی امید خود را از دست بدهید. پس اولین پیشنهاد ما به شما این است که صبور باشید. یک مادر باید صبور باشد. پس از همین الان صبور بودن را تمرین کنید. بهترین زمان برای استفاده از این تست ها یک هفته تا 10 روز پس از این است که پریود نشدید. اگر خیلی عجله دارد و می خواهید هر روز تست بگیرید. می توانید از روز موعد پریود شروع به تست گرفتن کنید.

 

بهتر است که برای تست حاملگی صبح اقدام کنید. دقیقا وقتی از خواب بیدار شده اید. پیشنهاد ما این است که قبل از خواب نیز مایعات کمی مصرف کرده باشید. به این صورت ادرار شما غلیظ می شود. و با تشخیص هورمان بتا اچ سی جا در ادرار می تواند به شما خبر از بارداری بدهد. منظور این است که اگر حتی زود هم اقدام کردید و اگر ادرار غلیظ باشد احتمال تشخیص بارداری بیشتر خواهد بود.

 

توجه کنید که ممکن است روش خواندن هر کدام از این تست ها متفاوت باشد. پس بهتر است با خواندن دستور العمل داخل جعبه تست و یا بروشور محصول نتیجه را بخوانید.