یکی از روغن های طبیعی که برای مو چون معجزه است روغن اعجاب انگیز زیتون است. زیتون میوه ای جادویی است. میوه ای خاص و متفاوت که دیگر همه به خواص آن اشراف دارند. میوه ای که آن قدر مهم است که در قرآن میوه مقدس نامیده شده است و سوره ای به این نام در قرآن وجود دارد. این میوه سبز رنگ برای سلامتی می تواند معجزه بیافریند. یکی از فواید این روغن این است که باعث ترمیم و باز سازی پوست و مو می گردد. به همین خاطر از قدیم از آن برای رفع خشکی پوست و مو استفاده می شده است. امروزه از ترکیبات و عصاره های زیتون در بسیاری از ماسکها و لوسیونهای مو استفاده می کنند.

شاید جالب باشد بدانید که این روغن می تواند به ترمیم هر چه زودتر موهایی که آسیب دیده اند کمک نماید. کافی است موها و پوست سر را با روغن طبیعی زیتون ماساژ دهید. این روغن را بر کف سر خود بریزید. سپس با سر انگشتان دست به آرامی ماساژ دهید. سپس آن را بر روی ساقه موها ریخته و موها را هم از بالا تا پایین ماساژ دهید. اجازه دهید این روغن در حدود نیم ساعت تا یک ساعت بر روی سر و موهای شما باقی بماند. سپس دوش بگیرید. از دوش گرفتن طولانی پرهیز کنید. دوش شما باید سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. یادتان باشد حمام کردن های طولانی برای موهای آسیب دیده به شدت مضر است. پس نباید طولانی مدت در حمام بمانید. هم چنین دمای آب باید خنک باشد. از دوش با آبی که گرم و رو به داغ است بپرهیزید. چرا که باعث شسته شدن موها از هر آن چه به آن نیاز دارند می شود.

استفاده از شامپوهایی که حاوی این روغن هستند نیز به بازسازی موهای شما کمک خواهد کرد. یکی از این شامپوها شامپو گلیس سبز است. محصولی جادویی که حاوی روغن ها و عصاره هایی است که برای ریشه موها مفید است. هم چنین دارای موادی است که بازسازی هر چه سریع تر تارهای موی شما که آسیب دیده اند کمک می کند. استفاده از چنین شامپوهایی کمک می کند که موهای شما سریع تر بتوانند سلامتی خودشان را به دست بیاورند.

می توانید از ماسکها و لوسیونهای حاوی روغن نیز که به صورت صنعتی در بازار هستند استفاده کنید. مراقبت از موهای خود را با دقت بیشتری انجام دهید تا زودتر موها بازسازی شوند و آسیب از بین برود.