x تبلیغات
armaniblog

آیا استفاده از ماسک برای بچه ها برای کرونا الزامی دارد

 با شیوع کرونا خیلی از خانواده ها و مادر و پدرها به فکر بچه های عزیزشان هستند. بچه هایی که خدایی ناکرده در صورت ابتلا به کرونا معلوم نیست چه بر سرشان می آید. کرونا، تا به حال حتی به بچه ها هم رحم نکرده است. این ویروس می تواند حتی کودکان را هم از پای دربیاورد.

ادامه مطلب

در این روزهای کرونا استفاده از چه ماسکهایی بهتر است

 شاید با وجود خطرآفرین تر شدن کرونا و جهش های تازه آن شما نیز نگران شده باشید و بخواهید بدانید از چه ماسکهایی استفاده کنید.

ادامه مطلب

سه مدل از مهمترین دستکش های پزشکی را بشناسید

 

در حرفه پزشکی، یکی از وسایل مورد نیاز که زیاد هم استفاده می شود دستکش است. نوع تخصص پزشک هر چه باشد (دندانپزشک، جراح و...) به دستکش نیاز دارد. می خواهیم در این مطلب سه مدل از دستکش هایی را به شما معرفی کنیم که پزشکان استفاده می کنند. همچنین ساختار و ویژگی های هریک را مورد بررسی قرار می دهیم. هر یک از این دستکش ها ویژگی های خاصی دارد که باعث شده کارایی خاصی هم داشته باشند.

ادامه مطلب

بهترین ماسکهای جدید و قدیمی برای پیشگیری از کرونا

 

حتما می دانید که برای پیشگیری از کرونا باید رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهید. همچنین می دانیم که مهم ترین پروتکل اعلام شده برای پیش گیری از این ویروس، استفاده از ماسک است. استفاده از ماسک به قدری مهم و ضروری است که هر روز و هر روز از رسانه ها به مردم گوشزد می شود. حال می خواهیم در این باره صحبت کنیم که بهترین ماسک هایی که برای مراقبت از خودمان از این ویروس می توانیم استفاده کنیم کدام ها هستند. در ادامه دو مورد از بهترین ها را مورد بررسی قرار می دهیم. ماسک هایی که هر روز آن ها می بینیم اما شاید خیلی به ساختارشان دقت نکرده باشیم.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد