x تبلیغات
armaniblog

آیا برای مراقبت از کرونا استفاده از شیلد ضرورتی دارد؟

بازار خرید و فروش کالاهایی که هدف آن ها مراقبت و پیش گیری از کرونا است بسیار داغ است. در هر فروشگاهی می توان انواع ماسکها و ضدعفونی کننده های الکلی را در مدل های گوناگون پیدا کرد. یکی از وسایلی که برای پیش گیری بهتر در برابر کرونا معرفی شده است شیلد صورت است. وسیله ساده ای که برای خیلی ها سوال شده است که آیا می تواند به ما در کاهش خطر کرونا کمکی بکند یا خیر. در این مطلب بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

خواص فوق العاده ویتامین سی برای جوانی پوست و مو

ویتامین c یکی از مهم‌ترین ویتامین ها برای بدن موثر است. این ویتامین مهم معمولاً از طریق خوراکی هایی مثل میوه های حاوی ویتامین c به بدن ما می رسد. ویتامینی که بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها ایمن می‌کند. یکی از خواص بسیار جالب ویتامین سی از بین بردن خستگی است. اگر تجربه نوشیدن یک لیوان آب پرتقال پس از پایان یک روز کاری سخت را داشته باشید حتما متوجه شده اید که این ویتامین چقدر سریع باعث شادابی شما و رفع خستگی می‌شود. یکی از خواص بسیار جالب این ویتامین مهم تقویت پوست و مو و از بین بردن خستگی آن است. روزها اصطلاح خستگی پوست زیاد شنیده می شود. برای خیلی‌ها عجیب است که چطور پست ما خسته می شود. حتما متوجه شده اید که در روزهایی که بسیار کار می کنید و مشغله زیادی دارید در پایان روز پوستتان کمی کدر و خسته به نظر می‌رسد. همچنین در آغاز روز و در زمانی که از خواب بیدار می شوید و شفافیت پوست بسیار بیشتر از پایان روز است. اصطلاح خستگی پوست بسیار درست و علمی باشد. شاید جالب باشد که بدانید ویتامین‌سی حتی قادر است خستگی پوست را هم از بین ببرد. برای رفع خستگی پوست به کمک ویتامین مهم نوع سی می توانید میوه ها و خوراکی های حاوی این میوه را مصرف کنید. آب پرتقال یکی از بهترین نوشیدنی های مقوی و پر از ویتامین سی است. استفاده از لوسیون ها و کرم های غنی شده با این ویتامین هم می تواند خستگی پوست را به صورت آنی از بین ببرد. یکی از بهترین کرم های غنی شده با این ویتامین کرم ویتامین سی الارو است. محصولی که توسط یک شرکت ایتالیایی که در زمینه تولید محصولات درمانی مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند تولید شده است. در ادامه با برخی از خواص مهم ویتامین سی برای پوست آشنا می شویم.

ادامه مطلب

ماسکهای DAY از قدیمی ترین ماسکهای ایرانی استاندراد

در زمان کرونا تولید ماسک در کشور ما خیلی زیاد شد. البته کشور ما تنها کشوری نبوده است که به خودکفایی در زمینه محصولات کرونایی رسیده است. در کشورهای دیگر هم همین اتفاق افتاده است. تا جایی که هیچ کشوری دیگر این محصولات را وارد نمی کند و همه کشورها در تلاش هستند این محصولات را خودشان تولید کنند.

ادامه مطلب

چرا ماسکهای فست فیلتراسیون بالایی دارند؟

ماسکهای از نوع فست یکی از ماسکهای تنفسی پزشکی هستند که در جاهای آلوده از نظر ویروس و میکروب مورد استفاده قرار می گیرند. کار این ماسک ها فیلتر کردن جریان هوا از نظر ویروس و باکتری هایی است که ممکن است به خاطر شرایط وارد بدن ما شوند و ما را مبتلا کنند.

ادامه مطلب

اطلاعات جالب در مورد دستکشهای لاتکس

نام لاتکس برای خیلی از ما آشناست. این نام را شاید زیاد شنیده باشید. لاتکس ماده اولیه ای است که در خیلی از محصولات بهداشتی پلاستیکی و انعطاف پذیر به کار می رود. یکی از مهم ترین استفاده های این ماده در دستکش هاست. ماده اولیه لاتکس که از یک درخت خاص گرفته می شود در خیلی از دستکش ها به کار می رود.

ادامه مطلب

بیشترین آمار مرگ کودکان در زمان کرونای جهش یافته است

متاسفانه در زمان شیوع کرونای جهش یافته شاهد ابتلای زیاد بچه ها به این ویروس بودیم. اتفاقی که بسیار ناراحت کننده بوده است. بچه های زیادی از نوزاد گرفته تا ده سال در شمار قربانی ها بوده اند. این نشان می دهد که مراقبت خانواده ها از بچه ها باید خیلی بیشتر شود. مدل انتقالی ویروس مثل سابق است. فقط خطر آفرینی آن فراتر رفته است. اصلی ترین وسیله نیز مثل گذشته همان ماسک است. یک ماسک کوچک با اندازه مناسب با صورت بچه ها با لایه های مناسب فیلتر کننده می تواند میزان انتقال ویروس را به حداقل ممکن برساند.

ادامه مطلب

دو مدل از بهترین ماسکهایی که می توانید برای کرونا استفاده کنید

 

انتخاب یک ماسک خوب و استاندارد با افزایش تنوع ماسک ها گاها سخت می شود. ماسک مهم ترین کالای حفاظتی در برابر ویروس کوید نوزده است و باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشیم. یک ماسک بدون استاندارد و بدون لایه های اساسی نمی تواند از سلامتی شما در برابر این ویروس محافظت کند. ویروسی که تا امروز افراد بسیاری را در شهرها و کشورهای مختلف قربانی کرده است. ویروسی که زن و مرد و پیر و جوان نمی شناسد. ویروسی که حتی کودکان زیادی را نیز تا به حال مبتلا کرده است. رعایت موارد یادداشته که تحت عنوان پروتکل های بهداشتی مراقبت از کرونا یاد می شود مهم ترین کاری است که در این روزها می توانیم انجام دهیم. پروتکل هایی که مهم ترینشان نیز استفاده از یک ماسک تنفسی پزشکی استاندارد است.

ادامه مطلب

معرفی دو برند خوب از ماسکهای ایرانی

ماسکهای ایرانی آن هم با شیوع ویروس کرونا بسیار شده اند. برندهای گسترده و زیادی در بازار وجود دارد که خیلی از آن ها هم کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در این مطلب اما می خواهیم به معرفی و بررسی دو نمونه از بهترین ماسکهای ایرانی بپردازیم که فروش خیلی بالایی هم داشته اند. دو برند بسیار موفق که یکی هم قدیمی تر است و با سابقه درخشان در تولیدش در کارش موفق پیش رفته است. دیگری هم برندی است که با رعایت استانداردهای لازم و الگوبرداری از شرکت های بسیار موفق محصولاتی درجه یک را وارد بازار کالای پزشکی ایران کرده است.

ادامه مطلب

معرفی ماسک fast با 5لایه

می خواهیم ماسکی با لایه های بیشتر از سه تا را به شما معرفی کنیم. ماسکی با استانداردهای کیفی بالا که به دلیل فیلتراسیون بالایش جایگاه خیلی خوبی هم در بازار کرونایی ها پیدا کرده است.

ادامه مطلب

معرفی kodex big dots

 

شرکت کدکس یکی از قدیمی ترین ها و معتبرترین تولید کننده های محصولات مراقبتی و بهداشتی جنسی است. کمتر کسی است که در قفسه فروشگاه ها کاندومهای این شرکت را ندیده باشد. محصولاتی با تنوع بالا و البته با کیفیت فوق العاده که بسیار در زمینه و دسته خودشان پر طرفدار هستند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد