ماسکهای ایرانی آن هم با شیوع ویروس کرونا بسیار شده اند. برندهای گسترده و زیادی در بازار وجود دارد که خیلی از آن ها هم کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در این مطلب اما می خواهیم به معرفی و بررسی دو نمونه از بهترین ماسکهای ایرانی بپردازیم که فروش خیلی بالایی هم داشته اند. دو برند بسیار موفق که یکی هم قدیمی تر است و با سابقه درخشان در تولیدش در کارش موفق پیش رفته است. دیگری هم برندی است که با رعایت استانداردهای لازم و الگوبرداری از شرکت های بسیار موفق محصولاتی درجه یک را وارد بازار کالای پزشکی ایران کرده است.

 

ماسک آرمان

قطعا نام آرمان را در بر روی خیلی از ماسکهایی که این روزها مردم در خیابان ها می زنند دیده اید. این برند یکی از برندهای تقریبا جدید و نه خیلی قدیمی است. برندی که از ابتدا اساس کارش را بر این گذاشته که محصولاتی درجه یک و بی نقص تولید نماید. محصولات و ماسکهای این شرکت حتی از خیلی ماسکهای وارداتی و خارجی هم بهتر هستند و کیفیت آن ها اصلا قابل مقایسه با ماسکهای دیگر نیست. این شرکت برای تولید ماسک هایش از دستگاه های مکانیکی و صنعتی تولید ماسک در ابعاد بالا استفاده کرده است. دستگاه های حرارتی که ماسکها را در طول روند ساخت استریل می کنند و اگر باکتری و ویروسی هم در لایه ها وارد شده باشد را از بین می برند.

لایه های ضد حساسیت در این ماسکها به کار رفته است. به همین خاطر همه افراد از زن و مرد و پیر و جوان با انواع پوستی حتی پوست های حساس می توانند از آن ها استفاده کنند. گفتنی است که لایه های رویی این ماسکها آنتی باکتریال است. یعنی نه تنها بسیار بهداشتی است بلکه از رشد و تکثیر باکتری ها در ماسک پیش گیری به عمل می آورد و بسیار ملایم با سلامتی شما برخورد می کند.

همچنین از ملت بلون سی گرم که گرماژ بالایی برای لایه میانی ماسک می باشد در این ماسکها استفاده شده است. لایه ای که وظیفه اش فیلتر کنندگی ویروس است و این کار را با دقت بالایی انجام می دهد. در این ماسک این لایه از بهترین لایه فیلتر کننده است و به همین خاطر خاصیت فیلترینگ ماسک را بسیار بیشتر کرده است.

 

ماسک دی

این برند قدیمی تر است و از روز اولی که شروع به کار کرده است خیلی سال می گذرد. برندی که تخصص زیادی در تولید ماسکهای پزشکی تنفسی سه لایه ای دارد. این شرکت سال هاست که ماسک های خیلی خوب و ایده آلی را به بازار کالای پزشکی ایران وارد کرده است. ماسکهای برند دی یکی از پر مصرف ترین ماسکهای تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ هستند. محصولاتی با لایه های بسیار عالی که هیچ چیز کم ندارند و همه نیازهای لازم را ایفا می کنند. این ماسک نیز لایه هایی نرم و ضد حساسیت دارد که امکان ایجاد مشکلات پوستی و تنفسی را از بین می برد و حتی افرادی با پوست های حساس در ساعت های زیاد می توانند از آن استفاده کنند.

ماسکهای این شرکت در کنار استاندارد بودنش قیمت خیلی خوبی هم دارند. یکی از دلایل فروش بالای این برند نیز همین قیمت گذاری بسیار خوب و منصفانه بوده است. کمتر ماسکی با این قیمت در بازار پیدا می شود که تا این حد نیز عالی و استاندارد باشد.